REKRUTACJA I SELEKCJA KADR
Poszukujesz pracy? Poszukujesz pracownika?

Świadomy pracodawca wie, że siła jego przedsiębiorstwa, zdolność do rozwoju oraz utrzymania przewagi konkurencyjnej tkwi w ludziach. Od kwalifikacji i lojalności pracowników zależy pozycja i sukces organizacji.
Dokonanie właściwego wyboru pracownika jest poprzedzone czasochłonną procedurą, wymagającą wiedzy, intuicji, odpowiedzialności i doświadczenia. Dlatego warto zlecić przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego specjalistom, którzy starannie ocenią kandydatów pod kątem ich przydatności do pracy na określonym stanowisku.
HR Conseil świadczy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kadr. Proces wyboru kandydatów obejmuje kilka etapów, co zapewnia najlepszą jakość oceny kompetencji i cech osobowości kandydatów:
  • Wstępny etap prac:
    • analiza opisu stanowiska,
    • opracowanie profilu idealnego kandydata,
    • określenie poziomu wymagań dotyczących doświadczenia i kompetencji zawodowych przyszłego pracownika,
    • określenie źródeł pozyskiwania kandydatów,
    • określenie terminów realizacji.
  • Procedury rekrutacji:
    • wyszukiwanie kandydatów: w Banku Danych, za pomocą ogłoszenia prasowego, w oparciu o executive search,
    • analiza aplikacji kandydatów.
  • Selekcja kandydatów:
    • wstępne rozmowy kwalifikacyjne w oparciu o ustrukturalizowany kwestionariusz wywiadu,
    • sesja testów psychologicznych diagnozujących: funkcjonowanie intelektualne, funkcjonowanie osobowościowe, funkcjonowanie zawodowe;
    • sesja symulacji i ćwiczeń indywidualnych oraz grupowych,
    • sesja testów wiedzy i testów językowych zgodnie z wymaganiami zleceniodawcy,
    • określenie rzeczywistych kwalifikacji kandydata w oparciu o opinię specjalistów z danej dziedziny,
    • sprawdzanie referencji - na życzenie klienta.
  • Prezentacja kandydatów:
    • omówienie profili osobowościowych i zawodowych najlepszych kandydatów,
    • przedstawienie wybranych kandydatów zleceniodawcy.



Powered by Softsystems.pl - systemy informatyczne